marți, 12 aprilie 2011

extraordinar ...

 

  incerc pe la 11 sa.mi incep ziua, deschid laptopul, pun pe repeat o melodie.. nu pot , ma ridic de la birou deschid geamul spre gradina... ploua incet, racoarea specifica zilelor de primavara imi inunda camera..inspir adanc, e mult mai bine :) .. si acum ma gandesc ca mi.ar fi usor sa.mi sune telefonul.. sa iau pe mine ceva elegant, masina ,, sa las o urma de parfum si sa plec, sa merg pe strazile orasului, prin institutii, cozi, ghisee, birouri...
     aseara si.a lasat esarfa la mine.n masina, este pe patul din in camera mea, imbibata bine cu mirosul ei amestecat cu un parfum bun.. cred ca jean paul gaultier amestecat cu.. pudra...

Plec. 
   

       este ora 16.49 ... in fata laptopului, incerc din nou sa lucrez... acelasi birou, aceeasi camera, aceeasi fereastra deschisa spre gradina, aceeasi zi ploioasa, acelasi aer curat; intre birou si fereastra e aceeasi canapea, dar, pe imensa ei perna sta asezata o esarfa,.. iar odata cu valul de aer rece si crud deafara mirosul de lady imi invadeaza spatiul, imi umple camera cu ea.. o simt peste tot, inchid ochii, si o aud urcand scarile de lemn.. in mana tine grijuliu o ceasca cu ceai de musetel.. o simt cum se apropie, vine inspre mine, din spate... intra.. mmm.. ceaiul, ma strange in brate, ma saruta dulce cu extraordinarele ei buze carnoase si catifelate asa cum doar la ea am intalnit, ma mangaie pe umeri si brate ..deschid ochii si... si ea nu e aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu