marți, 12 aprilie 2011

anila

  
   .. aceeasi greseala am repetat.o dupa cativa ani ..cu tine.. si ma doare de fiecare data cand imi amintesc,, cand ti.a fost greu am fost un nenororcit fata de tine, si am muscat si am scuipat in viata ta, si te.am folosit si nu ti.am cerut iertare niciodata nici macar nu ti.am multumit.. nu ti.am, oferit nici macar o floare .. ascult o manea, care se auzea din televizor intr.o noapte cand eram la tine in apartamentul nou, de la parter, se apropia bacalaureatul (pt mine), .. eram impreuna.. pe canapea sau pe covor nu mai stiu exact.. imi amintesc ca era noapte, simt in nari un fum dulce de tigari, fereastra deschisa, soapte, sanii tai - dulci, erai mica, gingasa.. si te.am parasit si am fugit la alta crezand ca e.. dar m.am inselat...
    imi amintesc si mirosul apartamentului in care stateam eu, unde ai venit cu prietena ta, si ea se uita la tv.. si noi ne jucam in dormitor :) a fost frumos.. pana cand am devenit un .. imi e jena de comportamentul meu.. as vrea sa te intalnesc, sa ma revansez, sa.ti spun ca.mi pare rau; 
    stii? cand am vorbit candva, mi.ai spus in treacat "am fost o proasta !" - dar nu a fost asa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu