vineri, 13 ianuarie 2012

un teatru pe interior

se juca "Casatoria" teoretic comedie, adevarul e ca nu am tresaltat in spasme de ras, dar mi-a provacat unele idei ce se inghesuiam in mononeuron.
una dintre ele e provocata de relatia de prietenie: 
- uneori reciprocitatea sociala, ajutorul dat semenilor, comportamentul prosocial, toaaate acestea imi sunt neutralizate de gandul ca  nu o sa-mi aduca nimeni portocale la spital, nici flori la mormant. 
Oricum acolo am vazut o relatie de prietenie, si s-a subliniat si faptul ca nu conta ca unul era "o muiere" si celalalt "o muiere cheala" ce avea nasul mare, atata timp cat ii caracteriza omenia, (""mi-e prieten, nu pot sa-l las). referitor la cuplu femeie-barbat, consider ca functioneaza aceeasi reteta, este mai putin important daca are sanii mici ori ba, daca.. etc (cu precizarea, ea, sa fie caracterizata de feminitate) (si el sa fie caracterizat de ... ? )
- (tipa din piesa): "de ce nu i-am spus ?!" subscriu, uneori e necesara marturisirea, sigur ca iubirea poate fi considerata un animal sperios, si pusa in lumina reflectoarelor sa fie considerata falsa, si totusi "de ce nu i-am spus ?"
 lumea apartine celor care privesc inainte, celor care se straduiesc sa isi faca ziua de maine mai frumoasa decat cea de azi, asta presupune sa iei decizi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu